Baw się, tańcz i spalaj kalorie!!! ZUMBA
Rozciągnij i wzmocnij swoje ciało, PILATES i wzmacnianie + stretching.
Ćwicz razem z nami i rzeźbij swoje ciało na zajęciach: TRX, BPU, Step, Płaski brzuch, Trening Obwodowy, TBC.

rodzaje zajęć

SPALANIE + PŁASKI BRZUCH

 

Jest to połączenie treningu aerobowego, czyli treningu spalającego tkankę tłuszczową z ćwiczeniami wzmacniającymi mięśnie brzucha. Ćwiczenia te przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, oraz powodują ujędrnienie ciała i lepsze napięcie mięśniowe. Są to ćwiczenia przystosowane zarówno dla osób początkujących, jak i dla bardzo zaawansowanych w trenowaniu mięśni brzucha. Dla każdego, kto chce pochwalić się płaskim i jędrnym brzuchem.

FIT MAMA Z DZIECKIEM

Fit mama z dzieckiem to rodzaj zajęć, podczas których,  bawisz się z maluchem ale jednocześnie świadomie kontrolujesz pracę własnych mięśni. Korzyści odnosi oczywiście także dziecko – codzienna porcja ruchu ma wpływ na kształtowanie jego sylwetki. Są to zajęcia przygotowane specjalnie z myślą o kobietach które chcą wrócić do formy po okresie ciąży nie rozstając się ze swoim maleństwem. Wykonywane ćwiczenia pomogą w efektywny sposób wzmocnić i uelastycznić mięśnie, pozbyć się zbędnych kilogramów, a także poprawić kondycję. Jest to świetna forma aktywnego spędzania czasu z dzieckiem i jednocześnie trening dla młodej mamy.

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy łączy cechy treningu aerobowego i siłowego. Pobudza całe ciało do ćwiczeń i wpływa na wszystkie jego partię .Dzięki takim ćwiczeniom pozbywamy się tkanki tłuszczowej, modelujemy, ujędrniamy i wzmacniamy ciało oraz poprawiamy kondycję jak również przyspieszamy metabolizm.

AEROBIK

 

Jest to trening polegający na dynamicznych ćwiczeniach wykonywanych w rytm  muzyki. Podczas takich zajęć poprawia się wydajność układu oddechowego i krążeniowego .Wzmacniana jest siła i elastyczność mięśni , stajemy się bardziej sprawni. Ćwiczenia tego typu pomogą nam zgubić zbędne kilogramy i zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej. Dzięki nim wymodelujemy ciało i pozbędziemy się cellulitu. Dodatkowo aerobik poprawia samopoczucie.

INDOOR CYCLING (ROWERY)

 

To grupowy trening na rowerach stacjonarnych przy dynamicznej muzyce. Dzięki niemu wzmacniamy mięśnie nóg, spalamy kalorie. Trening ten poprawia krążenie, dotlenia co przekłada się na lepszą wydolność organizmu .Podczas treningu wydzielają się endorfiny dzięki czemu redukujemy stres i poprawiamy swój nastrój.

ZUMBA

Jest to połączenie tańców latynoamerykańskich z elementami fitness. Zajęcia pozwolą nam się dobrze bawić jak i ćwiczyć wszystkie partie mięśni. Dzięki zumbie możemy uzyskać piękną sylwetkę, zrzucić zbędne kilogramy ,wyrzeźbić pośladki, nogi, ramiona i brzuch. Ćwiczenia pozwolą nam również poprawić nasz metabolizm i kondycję.

KRAV MAGA

To system samoobrony, który składa się z kombinacji najbardziej skutecznych technik pochodzących z boksu ,judo ,zapasów i innych sztuk walki. Podstawowym celem zajęć jest nauczenie przewidywania sytuacji zagrożeń, ich unikania, przytomności umysłu i działania w stresie.

ZDROWY  KRĘGOSŁUP

To program ćwiczeń polecany dla każdego bez względu na wiek czy poziom aktywności fizycznej. Osobom, którym doskwierają bóle kręgosłupa, zajęcia te pomogą w zmniejszeniu nacisku na kręgi, ból zostanie zredukowany, a przykurczone grupy mięśniowe – rozciągnięte i rozluźnione. Ponadto odpowiednio dobrane ćwiczenia wzmocnią mięśnie pośladków, brzucha i pleców. Dla osób zdrowych, które prowadzą siedzący tryb życia, korzyścią będzie wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawa sylwetki ciała oraz samopoczucia. 
POŻERACZ TŁUSZCZU

Są to intensywne ćwiczenia, dzięki którym spalisz tkankę tłuszczową z okolic brzucha, nóg i pośladków. Dodatkowo wzrasta kondycja, siła i wytrzymałość ciała.  Trening ten przyspiesza przemianę materii.

BPU

Trening skupiający się na wymodelowaniu i wyszczupleniu dolnych partii ciała. Dzięki niemu spalimy tkankę tłuszczową, wzmocnimy mięśnie brzucha, wysmuklimy uda, ujędrnimy pośladki.

PILATES

Pilates to zestaw ćwiczeń poprawiających m.in. elastyczność ciała, samopoczucie i świadomość własnego ciała. Ćwiczenia te zwiększają siłę mięśni niemalże całego ciała, a w szczególności mięśni brzucha, Zapobiegają problemom z kręgosłupem, poprawiają postawę ciała, ujędrniają sylwetkę i likwidują cellulit.

SEXY  DANCE

Jest to połączenie ruchów z tańców latynoskich takich jak rumba, cha cha, bachata, salsa i samba z elementami  tańca brzucha i innych. To uwodzicielski taniec, który poprawi kondycję i humor każdej kobiecie.  Dzięki takim zajęciom ciało nabierze gibkości i elastyczności.

TANIEC TOWARZYSKI

Na tych zajęciach poznasz najpiękniejsze tańce standardowe jak i latynoamerykańskie.

BODY  SHAPE

 

Są to ćwiczenia, które pozwalają na wzmocnienie poszczególnych partii ciała, tj. klatka piersiowa, pośladki, brzuch, ramiona, grzbiet, uda.  Dzięki regularnie wykonywanym ćwiczeniom organizm ma więcej siły i jest bardziej wytrzymały na codzienny wysiłek. Mięśnie są mocniejsze, nie zanikają ani nie wiotczeją. Dzięki ćwiczeniom z obciążeniem, wzmocnione zostają stawy. 
Trening body shape ujędrnia ponadto ciało (rzeźbi je i uelastycznia). Pozwala przy tym na redukcję tkanki tłuszczowej i utratę sporej ilości kalorii.

JOGA

Są to spokojne ćwiczenia dzięki którym można uzyskać proste plecy, płaski brzuch ,mocniejsze mięśnie, wewnętrzny spokój, więcej energii.

TRX

To trening funkcjonalny, gdzie ćwiczymy z ciężarem własnego ciała przy pomocy specjalnych pasów. Trenując całe ciało, poruszamy wszystkie najważniejsze mięśnie, pozwalając im na równomierny rozwój. Co ważne, nie dokładamy sztucznych obciążeń, tak więc stawy i kręgosłup mogą się rozwijać i wzmacniać w prawidłowym tempie.

Ćwicząc z TRX będziecie mieli ładnie zbudowane i wyrzeźbione ciało, będziecie zdrowsi, lżejsi, zwinniejsi i szczęśliwsi.

TABATA

To interwałowy trening metaboliczny. W  równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
To trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.

ŻELAZNE POŚLADKI +ABS

To ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające mięśnie ud i pośladków i brzucha.

TBC

To zajęcia modelujące ciało – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki.
Dzięki nim wzmacniamy mięśnie i zyskujemy lepszą kondycję oraz utratę tkanki tłuszczowej. Poprawia się wydolność organizmu.

AKTYWNA PRZEZ 9 MIESIĘCY

To zajęcia dla kobiet w ciąży. Są  bezpieczną formą ćwiczeń mającą za zadanie przygotować kobietę  do trudów porodu i zapewnić szybszy powrót do formy w okresie połogu. Bazuje na technice Pilates, Jodze i treningu Body Ball. Wykorzystywane na zajęciach piłki zapewniają podparcie, odciążają stawy i uczą wyczucia równowagi. Każde zajęcia kończą się aktywnym relaksem, dzięki któremu poznasz swoje ciało i nauczysz się je rozluźniać. To nieoceniona umiejętność, niezwykle przydatna w trakcie porodu, która pomoże Ci zregenerować się i odzyskać siły w przerwie między skurczami.

 

 

 

 

 

 

LOCA FITNESS © 2015 Benefit Systems OK System Fitprofit FabrykaSiły.pl